Update 17 maart 2020 - 10:00

    Veelgestelde vragen
    maatregelen Coronavirus

    Ook Easybranding wil er alles aan doen om de verspreiding van het Coronavirus te beperken. Daarom hebben we de nodige maatregelen getroffen voor de bescherming van de gezondheid van onze medewerkers en onze klanten. 


    Blijft Easybranding bereikbaar?
    • Op dit moment werken onze medewerkers 100% van thuis uit. Alle collega's blijven bereikbaar via mail, telefonisch of videogesprek. We zijn een digitaal ingesteld bedrijf waardoor we garant kunnen staan voor een efficiënte werking, ook van thuis uit.
    Hoe kan ik Easybranding het best bereiken?
    • Je kan ons elke werkdag bereiken op 056 22 36 64 of studio@easybranding.be. We volgen hierbij de normale openingsuren van 9u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u00.
    Heeft deze maatregel gevolgen voor de levering van mijn bestelling?
    • Deze maatregel kan gevolgen hebben op de levering van bestellingen. Mocht deze vertraging oplopen dan zullen we hierover tijdig communiceren. 
    Hoe gaan meetings door?
    • Je kan een geplande meeting op voorhand omzetten naar een videogesprek. We bezitten de juiste digitale tools zodat besprekingen gewoon via video conference kunnen doorgaan. Er worden geen bezoekers op kantoor uitgenodigd. Contacteer ons hierover bij vragen. 
    Hoe lang duurt deze maatregel?
    • Deze richtlijnen gelden tenminste tot en met vrijdag 3 april. Daarna maken we een nieuwe beslissing op basis van de actuele situatie. De gezondheid van onze medewerkers staat daarbij voorop.
    Met deze maatregel kunnen wij met z'n allen een sterke impact hebben op het virus. Als we samen solidair zijn en iedereen draagt zijn steentje bij, dan komen we er zeker!

    Zorg voor elkaar
    Team Easybranding