• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Creator


    De Creator ziet in alle problemen wel een creatieve oplossing. Met een grote portie fantasie creëert hij nieuwe mogelijkheden uit iets van niets.

    creator merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    De Creator doet graag zijn eigen ding en gebruikt het liefste zijn verbeelding. Hij is expressief, innovatief, fantasierijk en perfectionistisch. Een creatief persoon met de aangeboren mogelijkheid om overal inspiratie te zien, op de meest onwaarschijnlijke plaatsen. Hij heeft de gave om van niets iets te maken en combineert zaken op een manier die anderen nooit zouden doen. 

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Je bent uniek, artistiek en creatief. Kenmerkend voor jouw type is de grote verbeelding en originaliteit.

    2

    Gevoel

    In de communicatie met jouw merk wil de doelgroep gemotiveerd worden door jouw creativiteit. Door vernieuwende ideeën hou je de aandacht van je doelgroep vast.

    3

    Geloof

    Je gelooft dat “practice makes perfect”. “If you can imagine it, it can be done”.

    4

    Angst

    Je hebt schrik dat je na een tijd niet meer vernieuwend zal zijn of dat je ideeën uitgeput zullen geraken. Blijf inspireren.


    “If you can imagine it,
    it can be done.”

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Making-off, uniek, projecten, expert, omschrijvend, creaties, vakjargon, visueel, technieken, expressief, rijk aan metaforen, toegewijd

    Branding ideeën

    De Creator maakt vaak gebruik van felle, interessante kleuren. Dit combineert hij met vrije vormen/designs. Hij volgt altijd de nieuwste trends en speelt hier op in. Hij gebruikt een mix van patronen en neemt foto’s van het creatief proces.

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes