• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Everyman


    De Everyman is de vriend die altijd klaar staat om je te helpen en daar nooit iets voor terug vraagt. Hij is de persoon die niet graag in de kijkers staat.

    Everyman Merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    De Everyman is de gewone man (of vrouw) onder de merktypes. Hij is de goede buur die altijd voor je klaarstaat. Zijn sympathieke en no-nonsense houding maken hem een geliefd persoon. Hij is vriendelijk, oprechts, down-to-earth en zorgzaam. De waarden van gezond verstand en authenticiteit omarmt hij en hij voelt geen behoefte aan schijn.

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Als Everyman ben je allemans vriend. Je bent vriendelijk, bescheiden en een harde werker.

    2

    Gevoel

    Mensen voelen zich comfortabel bij je. Ze krijgen het gevoel dat je hen verstaat en leggen hun vertrouwen in jouw handen.

    3

    Geloof

    A simple “hello” could lead to a million things.

    4

    Angst

    Het idee om buitengesloten te worden of er bovenuit te springen, schrikt je af.


    “Work hard,
    stay humble.”

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Vriendelijk, eerlijk, casual, hard werkend, aangenaam, oprecht, no-nonsense, nederig, down-to-earth, vertrouwd

    Branding ideeën

    De Everyman gebruikt veel rustieke kleuren (bruin, beige, blauw, rood,..).  Hij maakt ook gebruik van natuurlijke texturen zoals hout, papier,.. Hij probeert de “handgemaakte” sfeer over te brengen door  rustieke lettertypes (soms handgeschreven) 

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes