• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Explorer


    De Explorer kan zich niet vasthechten op 1 plaats, daarom reist hij de wereld rond vol adrenaline op zoek naar nieuwe oorden en ontdekkingen.

    Explorer merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    Vrijheid ligt aan de basis van dit merktype. Andere merken willen je misschien thuis doen voelen, maar dit merktype wilt je net uit je huis halen. De Explorer wil je laten ontdekken wie je bent door nieuwe en onbekende oorden op te zoeken. Hun doel is om een beter, authentieker leven te leiden vol autonomie en ambities. 

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Je bent altijd op zoek naar een nieuw avontuur en hecht veel belang aan individualiteit en zelfontdekking.

    2

    Gevoel

    In de communicatie met jouw merk voelt de klant zich gelukkig, energiek, avontuurlijk en vrij.

    3

    Geloof

    Je staat altijd open voor nieuwe kansen en wilt alles uit het leven halen.

    4

    Angst

    Het liefst van al wil je onbekende oorden opzoeken en vrij zijn. Je hebt schrik om ergens aan vast te hangen.



    “Travel far enough,
    you meet yourself.”

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Authentiek, avontuurlijk, vrij, enthousiast, open-minded, ambitieus, rusteloos, onafhankelijk, idealistisch

    Branding ideeën

    De natuur speelt een belangrijke rol in de vormgeving van de Explorer, daarom gebruikt hij foto’s uit de natuur (bergen, verwilderde natuur, ...). 
    De typografie heeft een authentieke uitstraling. Maak veel gebruik van de natuurlijke kleuren zoals groen, bruin, ...

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes