• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Hero


    De Hero durft mensen uit te dagen, zo creëert hij een betere versie van de wereld waar hij in leeft. Moed, adrenaline en discipline zijn dan ook kernwaarden van de Hero.

    Hero merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    De Hero belichaamt kracht, vaardigheden en streeft naar voortdurende zelfverbetering. Hij is vastbesloten om een stempel op de wereld te drukken. Deze held wil van de wereld een betere plek maken en wil niet verzorgen, maar net uitdagen. Hij toont zijn waarde door dappere daden die de wereld verbeteren. Durf, moed en discipline behoren dan ook tot zijn focuspunten.

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Als Hero wil je jouw stempel op de wereld drukken. Je bent direct en beschikt over een groot doorzettingsvermogen.

    2

    Gevoel

    In communicatie met jouw merk voelt de klant zich zelfzeker, gemotiveerd en uitgedaagd.

    3

    Geloof

    Je gelooft dat één persoon een verschil kan maken en dat de toekomst afhangt van onze eigen acties.

    4

    Angst

    Je hebt schrik om zwak over te komen en afhankelijk te zijn van anderen.


    Don’t say “why me”,
    say “try me”.

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Gemotiveerd, krachtig, resultaatgericht, motiverend, energiek, direct, beschermend, zelfzeker

    Branding ideeën

    De Hero heeft een zeer stevige en sportieve uitstraling. Hij maakt gebruik van rechte lijnen, scherpe hoeken. Het kleurenpallet bestaat veelal uit de primaire kleuren en neon kleuren. Hier worden vette lettertypes verkozen boven fijne (vrouwelijke) lettertypes.

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes