• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Jester


    Voor de Jester is het leven één groot feest. Hij gaat door het leven met een glimlach en probeert daarbij iedereen gelukkig te maken die op zijn pad komt.

    Jester merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    De Jester is grappig, subtiel en taboe doorbrekend. Hij gebruikt humor als wapenschild. Het doel van dit merktype is om je te doen lachen en plezier te beleven. Ze vullen liefst elk moment met vreugde. Speel dus je originele en speelse kant uit bij campagnes en gebruik je verbeelding om klanten uit te dagen. 

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Je hecht veel belang aan de vreugde in het leven.

    2

    Gevoel

    Mensen voelen zich gelukkig bij jou. Je laat mensen lachen op de donkerste dagen.

    3

    Geloof

    Je gelooft dat het belangrijk is om in het moment te leven en niet te veel na te denken.

    4

    Angst

    F.O.M.O ( Fear Of Missing Out), je bent bang dat je mensen hun tijd verspilt.


    “Life is a party once
    you realize it is.”

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Grappig, enthousiast, expressief, gelukkig, speels, lachwekkend, origineel, zelfspottend

    Branding ideeën

    De Jester maakt gebruik van felle, kleurrijke illustraties/ cartoons. De vormgeving is vaak rommelig, grappig en ironisch. Hij maakt gebruik van verschillende patronen en foto’s die een opgewekte sfeer naar boven brengen.

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes