• All-round creatief bureau uit Kortrijk

De Jester


Voor de Jester is het leven één groot feest. Hij gaat door het leven met een glimlach en probeert daarbij iedereen gelukkig te maken die op zijn pad komt.

Jester merktype - Merktest Easybranding
Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

Wat typeert dit merktype?

De Jester is grappig, subtiel en taboe doorbrekend. Hij gebruikt humor als wapenschild. Het doel van dit merktype is om je te doen lachen en plezier te beleven. Ze vullen liefst elk moment met vreugde. Speel dus je originele en speelse kant uit bij campagnes en gebruik je verbeelding om klanten uit te dagen. 

Wil je meer weten over dit merktype? 


Belangrijke kernwaarden

1

Waarden

Je hecht veel belang aan de vreugde in het leven.

2

Gevoel

Mensen voelen zich gelukkig bij jou. Je laat mensen lachen op de donkerste dagen.

3

Geloof

Je gelooft dat het belangrijk is om in het moment te leven en niet te veel na te denken.

4

Angst

F.O.M.O ( Fear Of Missing Out), je bent bang dat je mensen hun tijd verspilt.


“Life is a party once
you realize it is.”

Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
Tone of voice
Grappig, enthousiast, expressief, gelukkig, speels, lachwekkend, origineel, zelfspottend

Branding ideeën

De Jester maakt gebruik van felle, kleurrijke illustraties/ cartoons. De vormgeving is vaak rommelig, grappig en ironisch. Hij maakt gebruik van verschillende patronen en foto’s die een opgewekte sfeer naar boven brengen.

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

Wil je meer weten over dit merktype?

Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

Alle merktypes

Onze expertise
Marketing
Branding
Grafisch
Digitaal