• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Lover


    Passie, plezier en sensualiteit liggen aan de basis van dit archetype. De Lover biedt voortreffelijke kwaliteit door producten of diensten aan te bieden waar hij diep in gelooft.

    Lover Merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    Laat je niet misleiden door de naam want het gaat niet alleen om romantiek. De Lover bevat alle soorten liefde: ouderlijk, familiaal, vriendschappen, spiritueel en romantisch. Hij wil hechte relaties hebben, intimiteit bereiken, zich speciaal voelen en anderen zich speciaal laten voelen. Daarom zet de Lover ook in op persoonlijke service en communicatie. Hij is gepassioneerd en onbeschaamd in het koesteren van relaties en het uiten van waardering. 

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Je bent zeer gemotiveerd en gepassioneerd in wat je doet.

    2

    Gevoel

    Mensen voelen zich emotioneel aangetrokken tot jou. Je helpt mensen zoeken naar hun passie.

    3

    Geloof

    Je gelooft dat de wereld draait rond liefde. Zonder liefde is er geen doel.

    4

    Angst

    Anderen willen helpen ten koste van jouw eigen identiteit.


    “Follow your heart,
    it knows the way.”

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Aangenaam, ongedwongen, gepassioneerd, zachtaardig, kalm, toegewijd, verlangend, vol liefde, betrokken

    Branding ideeën

    De Lover maakt gebruik van warme kleuren (rood, roze, ...) en veelal handgeschreven lettertypes. In de foto’s zie je vaak verliefde mensen in romantische settings. Als decoratieve elementen worden vaak bloemen gebruikt. 

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes