• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    Doe de
    merktest


    Archetypes merktest

    Door uit te zoeken wat jouw merkarchetype is, verschaf je een krachtig model om jouw merk of bedrijf te ontwikkelen.  Ontdek psychologische triggers om meer van uw ideale klanten aan te trekken. Selecteer per vraag het antwoord dat het meeste aanleunt bij jouw activiteiten of visie. De test duurt ongeveer 15 minuten.

    Doe de merktest en ontdek jouw unieke sterke punten


    Door uit te zoeken wat jouw merkarchetype is, verschaf je een krachtig model om jouw merk of bedrijf te ontwikkelen.  Ontdek psychologische triggers om meer van uw ideale klanten aan te trekken. Selecteer per vraag het antwoord dat het meeste aanleunt bij jouw activiteiten of visie. De test duurt ongeveer 15 minuten.

    Archetypes / merktypes merktest

    De archetype methode

    Onze methode is gebaseerd op de sterke overtuiging dat wanneer bedrijven zich duidelijker profileren, deze meer succesvol zullen zijn. Wanneer we meer persoonlijkheid tonen, eerlijk zijn over onze waarden en overtuigingen, een echt verschil willen maken in het leven van mensen, dan spreken we over een unieke connectie. Als mensen jouw merk sneller begrijpen, zullen ze dit sneller herkennen, overwegen en effectief ook overgaan tot een verkoop.

    creatief marketingbureau, grafische vormgeving, flexibel, Kortrijk, Easybranding

    Caregiver

    Je bent empatisch, genereus en betrokken. Je focust op de behoeften van anderen.

    grafisch ontwerp, graphic design, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk

    Creator

    Je bent inventief, uniek en levendig. Je helpt anderen om hun unieke visie en individualiteit uit te drukken. 

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Jester

    Je bent humoristisch, speels en geniet volop van het leven. Je helpt anderen meer plezier te beleven. 

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Explorer

    Je bent een pionier, avonturier en onderzoeker. Je helpt ons meer vrijheid en vervulling te vinden.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Everyman

    Je bent vriendelijk, down-to-earth en loyaal. Je herinnert ons eraan om echte connecties op te bouwen.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Hero

    Je bent een vechter en winnaar. Je inspireert door beloningen te laten zien die voortkomen uit hard werken en discipline.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Innocent

    Je bent optimistisch en puur. Je laat ons zien dat als je een goed persoon bent, het beste naar voren komt.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Lover

    Je bent gepassioneerd en toegewijd. Je focust op een wereld waarin schoonheid gewaardeerd wordt.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Magician

    Je bent een visionair, een uitvinder en gids. Jouw doel is om mensen en situaties te transformeren.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Outlaw

    Je bent gedurfd, revolutionair en onbevreesd. Je doet de dingen op jouw manier. Meestal wordt hierdoor de status-quo verstoord.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Royalty

    Je bent verfijnd, ambitieus en invloedrijk. Jouw doel is om een welvarende en succesvolle gemeenschap op te bouwen.

    grafische vormgeving, Easybranding, Kortrijk, grafisch bureau, creatief marketingbureau

    Sage

    Je bent analytisch en slim. Je gebruikt de waarheid om impact te maken. Je waardeert kennis en feiten. 

    Klaar om jouw merkarchetype te leren kennen?

    Maak kennis met een bewezen methode om dit te identificeren, via onze merktest. De tool die je nodig hebt om aan de slag te gaan met jouw unieke positionering.