• Gespecialiseerd grafisch bureau voor KMO's uit Kortrijk

    De Outlaw


    Deze rebel met zijn stoer uiterlijk doet er alles aan om de gevestigde waarden te breken. Hij is op zoek naar uitdagingen en provoceert de omstanders maar al te graag.

    Outlaw merktype - Merktest Easybranding
    Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

    Wat typeert dit merktype?

    Iedereen heeft een wilde kant en de Outlaw speelt daar graag op in. Hij maakt gebruik van ons diep verlangen naar non-conformiteit, tot op het punt van rebellie. Hij legt maatschappelijke normen naast zich neer en probeert dingen te veranderen zoals hij vindt dat ze zouden moeten zijn. Dit rebelse type heeft lak aan alle regels. Het verstoren van de gevestigde orde is het enige dat telt. Hij is de bad boy/girl en zijn doel is radicaal anders doen en uitdagen.

    Wil je meer weten over dit merktype? 


    Belangrijke kernwaarden

    1

    Waarden

    Je geeft lak aan gevestigde waarden. Je bent op zoek naar een gevoel van vrijheid.

    2

    Gevoel

    Mensen bewonderen jou voor je pure eerlijkheid en moed om je zo tegen het systeem te keren.

    3

    Geloof

    Wees niet gebonden aan bepaalde regels. Het leven zit vol onverwachte wendingen.

    4

    Angst

    Het rebelleren iets te ver nemen en zo op het slechte pad komen.


    “I’ve always loved the
    idea of not being what
    people expect me to be.”

    Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
    Tone of voice
    Moedig, luidruchtig, revolutionair, eerlijk, uitdagend, rebels, eigenzinnig, dapper

    Branding ideeën

    De Outlaw gebruikt een chaotische, eerlijke layout die ongeordend en onverzorgd overkomt. De kleuren die hij verkiest zijn veelal zwart, rood en neon kleuren. Er wordt gewerkt met display fonts die energie uitstralen.

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

    Wil je meer weten over dit merktype?

    Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

    Alle merktypes