Share
Klant
Diensten
Merk positionering / Logo ontwerp / Huisstijl / Website
Merktest van Easybranding helpt creax verder doorgroeien
Over het project
Het innovatieadviesbureau creax uit Kortrijk stelde zichzelf opnieuw in vraag naar aanleiding van zijn twintigjarig bestaan als internationale speler op de innovatieve markt. De zaakvoerders vonden het dan ook het ideale moment om hun merk te herpositioneren en zo hun services in de toekomst nog sterker in de verf te zetten. Bovendien zal de implementatie van de vernieuwde marketing- en communicatiestrategie zorgen voor hun verdere doorgroei in de markt.







Het uitwerken van visuele communicatie
Naast de oplevering van een brand book en een aflevermap met het logo door Easybranding, koos creax er ook voor om alle documenten in dezelfde huisstijl te laten omzetten. Intussen staat de vernieuwde website online en wordt de nieuwe huisstijl doorgetrokken in de visuele communicatie.


Geslaagde vertaling van het bedrijfs-DNA
Mathieu Mottrie van creax blikt tevreden terug: “Mensen snappen het. Onze nieuwe huisstijl ziet er serieus en professioneel uit maar toch met een hoekje af. Dat is wie we zijn en onze klanten bevestigen dat met positieve feedback. Wij zijn alvast in de wolken met de geslaagde vertaling van ons bedrijfs-DNA in de nieuwe huisstijl en zetten nu volop in op onze content die we wereldkundig willen maken.”




Meer weten over deze geslaagde DNA oefening? Lees hier het volledig artikel over het positioneringstraject van creax.