• All-round creatief bureau uit Kortrijk

De Sage


De Sage is de personificatie van een wikipediapagina. Hij is intelligent en bestudeert alle zaken zodat wij dit niet meer hoeven te doen.

sage merktype - Merktest Easybranding
Grafisch ontwerp, Graphic design, Easybranding, grafisch bureau, creatief marketingbureau, grafisch bureau Kortrijk, grafische vormgeving, Kortrijk

Wat typeert dit merktype?

Wijs, objectief, nieuwsgierig en toegewijd. De Sage is een persoon die altijd op zoek is naar kennis. Hoe meer hij weet, hoe beter. Dit merktype is een virtuoos die voldoening krijgt door antwoorden te vinden op grote vragen. Hij is van nature intelligent, nadenkend en reflecterend. Hij gelooft in de kracht van onderzoek en de bevrijdende effecten van de waarheid. 

Wil je meer weten over dit merktype? 


Belangrijke kernwaarden

1

Waarden

Jij doet de research zodat anderen dit niet hoeven te doen. Mensen bewonderen jouw intellectualiteit.

2

Gevoel

Mensen vertrouwen op jouw kennis en voelen zich aangetrokken tot jouw wijsheid.

3

Geloof

Het maakt niet uit hoeveel je al weet, er valt altijd iets nieuws te leren.

4

Angst

Je hebt schrik om te praten over jouw gevoelens.


“I get high on intelligent
conversations.”

Jouw positionering versterk je niet alleen door hoe het eruit ziet. Als je beter wilt connecteren met jouw ideale doelgroep, dan is de manier waarop je de zaken verwoord even belangrijk. 
Tone of voice
Wijs, objectief, deskundig, nieuwsgierig, open-minded, zelfzeker, gedisciplineerd, toegewijd

Branding ideeën

De Sage legt zijn focus vooral op de tekst ipv. Afbeeldingen. Hij maakt gebruik van een minimalistisch design en gebruikt klassieke (soms wat oude) lettertypes. Het kleurenpallet van de Sage ziet er zeer monochromatisch uit.

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een afspraak in 

Wil je meer weten over dit merktype?

Voer jouw e-mailadres in om een brochure van dit archetype te ontvangen per mail.

Alle merktypes

Onze expertise
Marketing
Branding
Grafisch
Digitaal